چگونه چهره‌ی پوکر فیس در بازی داشته باشیم؟

آیا پوکر فیس داشتن تاثیری در بازی‌های پوکر شما خواهد داشت؟ یا پوکر فیس در موقعیت‌های حساس زندگی به شما کمک می‌کند تا از آن به‌راحتی فرار کنید تا فردی متوجه نشود در درونتان چه می‌گذرد؟ خواندن این مقاله از وان ایکس بت ، بهترین سایت شرط بندی آنلاین را از دست ندهید.راستی اگر شما نیز این روزها  به دنبال یک سایت پیش بینی فوتبال  در سطوح فوتبال داخلی و خارجی می گردید که  معتبر باشد، با ما  در این مقاله همراه شوید.

پوکر فیس

پوکر فیس یک واژه‌ی انگلیسی می‌باشد اصطلاحا یعنی صورتی که هیچ احساس خاصی را انتقال نمی‌دهد چنین صورتی شبیه یک دیوار دفاعی عمل می‌کند که فرد را غیرقابل نفوذ می‌نماید.

درهنگام بازی‌های پوکر، پوکر فیس به شما کمک می‌کند چه برد با شما باشد و چه باخت بدون آنکه واکنش و احساسی را به صورت یا فیس خود انتقال دهید بازی را ادامه می‌دهید تا دیگران از وضع شما باخبر نشوند.

پوکر فیس علاو‌بر بازی‌های پوکر در بسیاری از مشاغل و مذاکرت تاثیر بسیار زیادی دارد که با کنترل احساسات و بدون بروز آن‌ها بتوانید بر اوضاع تسلط کامل داشته باشید.

چگونه چهره‌ی پوکر فیس در بازی داشته باشیم؟مزایای پوکر فیس:

_پوکرفیس داشتن، در بازی‌های پوکر به شما کمک می‌کند بدون آنکه احساسات خود را در فیس خود بروز دهید بر اوضاع و شرایط  کاملا تسلط داشته باشید با پوکر فیس روی صورت خود رقیبان شما از اتفاق و اوضاع شما چیزی متوجه نخواهند شد

_یکی دیگر از مزایای پوکر فیس، بلوف زدن یا همان غلو کردن است بازیکن پوکر با ایفای نقش پوکر فیس می‌تواند ریئکشنی متفاوت برخلاف دست خود را نشان دهد

بیشتر بخوانید:  آنچه شرط بندان باید درباره بازی های مشترک المنافع 2022 بدانند

چگونگی ایفای نقش پوکر فیس:

یکی از تاثیرگذارترین ویژگی‌هایی که در ایفای نقش پوکر فیس کارساز می‌باشد تسلط شما به زبان بدن است که تشکیل‌دهنده‌ی مجموعه‌ای از رفتارهای غیرکلامی و فیزیکی بدن می‌باشد.

شما می‌توانید بدون آنکه چیزی به زبان بیاورید با ایجاد خطا در زبان بدن خود احساس یا اتفاقی غیرواقعی را بروز دهید که رقیب یا طرف مقابلتان گول بخورد و شما دست را برای خود بگیرید.

یکی از بهترین حالت پوکر فیس، صورتی سرشار از اعتماد به نفس و بدون هرگونه احساسی می‌باشد، و این ویژگی می‌تواند روی برد شما تاثیر داشته باشد

یکی از موارد پوکر فیس داشتن صورتی سرد و بی‌روح اما در عین‌حال قدرتمند می‌باشد تا رقیبان شما نتوانند حدس بزنند که درحال بلوف زدن هستید یا انکه واقعا دست خوب دارید می‌توانید کمی چاشنی آن را با تکان دادن سر یا لبخندی ملیح بیشتر کنید.

این‌کار به شما کمک می‌کند رقیبان خود را بشناسید و به‌علاوه رقیبان شما هم طبیعتا چنین واکنشی از خود برای منحرف شدن شما اجرا می‌نمایند اگر بر تمایلات و واکنش‌های خود و رقیبتان آگاهی داشته باشید یک برد را به نفع خود خواهید داشت.

چگونه چهره‌ی پوکر فیس در بازی داشته باشیم؟ویژگی‌های پوکر فیس:

اگر شما فردی احساسی هستید به‌طوری که در هر شرایطی نمی‌توانید احساسات خود را کنترل کنید و آن را بروز می‌دهید بهتر است در هنگام بازی پوکر کمی بدبینانه‌تر عمل کنید با چشم در چشم رقیبان خود به دست آن‌ها فکر کنید و در بازی خیلی معمولی و ساده برخورد نمایید

کاملا ریلکس و راحت بازی کنید، با اعتماد به نفس برخورد نمایید به‌گونه‌ای که برتری در چهره‌ی شما نمایان شود و درعین‌حال با چهره‌ای سرد و خنثی بازی را در جهت پیروزی خود ادامه دهید.

بیشتر بخوانید:  نکات و ترفند هایی برای تبدیل شدن به یک شرط بند خبره در ufc
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همین الان بازی رو شروع کن