نحوه فهمیدن بازی مقابل ربات های پوکر

اگر می­خواهید در مورد” نحوه فهمیدن بازی مقابل ربات های پوکر” بیشتر بدانید، به هیچ وجه خواندن این پست را از دست ندهید. ما اطلاعات جامع و کاملی را برای شما گردآوری نموده­ایم. با وان ایکس بت ، بهترین سایت شر بندی  باشید.راستی اگر شما نیز این روزها  به دنبال یک سایت پیش بینی فوتبال  در سطوح فوتبال داخلی و خارجی می گردید که  معتبر باشد، با ما  در این مقاله همراه شوید.

آنچه در این مقاله می­خوانید:

۴ راه برای شناسایی ربات پوکر

  • بازیکن تقریباً به همان اندازه زمان می­برد تا در هر دست عمل کند.
  • پخش کننده به مدیر در چت یا هشدار پاسخ نمی­دهد.
  • بازیکن برای مدت زمان غیر منطقی بازی می­کند.
  • بازیکن به مقدار غیر منطقی جدول پخش می کند.

 ربات در پوکر چیست؟

ربات­ ها برنامه­ های کامپیوتری هستند که برای بازی پوکر بدون نظارت انسان طراحی شده­اند. استفاده از ربات­ها غیرقانونی و غیراخلاقی است. برخلاف همتایان انسانی خود، ربات‌ها هرگز تسلیم شیب نمی‌شوند، هرگز دستی را اشتباه بازی نمی‌کنند و هرگز از بازی کردن خسته نمی‌شوند. ربات‌ها می‌توانند به طور نامحدود بازی کنند و در درازمدت کسب درآمد کنند. هجوم ربات های پوکر به اندازه کافی گسترده و پیچیده می­تواند به معنای پایان پوکر آنلاین باشد. سؤال ما برای این مقاله، پس این است که «چگونه می‌توان یک ربات پوکر را تشخیص داد؟» ما در مورد چهار نشانه قانونی که یک بازیکن یک ربات است یا خیر صحبت خواهیم کرد.

  1. بازیکن تقریباً به همان اندازه زمان می­برد تا در هر دست عمل کند.

فرض کنید در حال بازی با حریف، آقای پوکروبوتو هستید، و اکشن به طور مداوم چیزی شبیه به این است:

شما لنگ می زنید، آقای پوکروبوتو چند ثانیه تانک می­زند و بعد بلند می­شود.

شما تماس می­گیرید و یک فلاپ می زنید.

بیشتر بخوانید:  کنترل سرمایه در پوکر

شما چک می­کنید، آقای پوکروبوتو چند ثانیه تانک می­زند و دوباره چک می کند.

در نوبت، شرط می بندید، آقای پوکروبوتو دوباره چند ثانیه تانک می زند و سپس تا می کند.

این قابل اطمینان ترین (و واضح ترین) نشانه­ای است که نشان می­دهد ممکن است در برابر یک ربات بازی می­کنید. برای هر تصمیم، ربات به چند ثانیه نیاز دارد تا آنچه را که در حال انجام است پردازش کند. زمان کافی برای تجزیه و تحلیل دست و رسیدن به بهترین تصمیم بر اساس برنامه ریزی آن است. به سادگی هیچ توضیح دیگری برای اینکه چرا آقای پوکروبوتو برای هر تصمیمی به همان اندازه زمان می‌گیرد، حداقل نه در یک دوره زمانی طولانی، وجود ندارد.

  1. نحوه فهمیدن بازی مقابل ربات های پوکر پخش کننده به مدیر در چت یا هشدار پاسخ نمی­دهد.

فرض کنید که در یک بازی با آقای پوکروبوتو مشغول هستید و تعداد آن به ۳ بازیکن می رسد. شما و بازیکن دیگر موافقت می کنید که یک معامله را انجام دهید، اما آقای پوکروبوتو در چت پاسخ نمی دهد. یک ناظم صدا می­شود که به آقای پوکروبوتو هشدار می دهد، اما هیچ اتفاقی نمی­افتد. این عجیب است. البته نمی توان معامله ای انجام داد، بنابراین در عوض به بازی ادامه دهید. اما پس از آن آقای پوکروبوتو که پاسخگو نیست، آنجاست تا دستانش را بازی کند. اینجا چه خبره؟

این وضعیت با پاسخ ندادن بازیکن در چت بسیار متفاوت است. در بسیاری از سایت‌ها، هنگامی که یک ناظر پیامی را مستقیماً به بازیکنی ارسال می‌کند، یک پاپ آپ غیرقابل اجتناب روی صفحه پخش کننده ظاهر می‌شود. عدم پاسخ از طرف آن بازیکن یک پرچم قرمز است که بازیکن یک ربات است.

چند ربات در بازار وجود دارد که قادر به چت معمولی برای جلوگیری از سوء ظن هستند، بنابراین می­توان تصور کرد که یک ربات بتواند با یک ناظم چت کند. با این حال، ارتباط آن‌ها احتمالاً در موقعیت‌های پیچیده‌تری مانند آنچه در اینجا توضیح داده شد، مشکوک به نظر می‌رسد.

  1. بازیکن برای مدت زمان غیر منطقی بازی می­کند.

فرض کنید در ابتدای جلسه، دوست ساکت ما، آقای پوکروبوتو را دیدید که روی چند میز بازی می کند. درست زمانی که می‌خواهید لپ‌تاپ خود را بعد از یک جلسه طولانی و موفق ببندید، متوجه می‌شوید که آقای پوکروبوتو همچنان در حال دور شدن است، و بنابراین برای مدتی او را ریل‌برد می‌کنید. تا آنجا که می توانید بگویید، او مثل همیشه خوب بازی می کند. آن سبک روشمند آقای پوکروبوتو – خیلی سازگار! به نظر می رسد که او به همان خوبی در ابتدای جلسه خود بازی می کند. بعد از مدتی به خواب می روید. آقای پوکروبوتو به بازی ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید:  بهترین کارت ها برای پوکر هولدم اوماها و پوکر ایرانی چه کارت هایی هستند

فرض کنید روز بعد و روز بعد همین اتفاق بیفتد. آقای پوکروبوتو استقامت خود را از کجا می آورد؟ پاسخ: از ارتقای رم او. حجم بازی غیر منطقی آقای پوکروبوتو به این معنی است که او تقریباً یک ربات است.

واقعیت این است که بیشتر ربات‌های پوکر در پوکر عالی نیستند. بله، آنها بازیکنان برنده هستند، اما به سختی. ارزش واقعی یک ربات از حجم پوکری است که می تواند بازی کند. اما این حجم به راحتی می­تواند مورد توجه قرار نگیرد. در حالی که بسیاری از مردم، از جمله پرسنل امنیتی، ممکن است متوجه کسی شوند که به طور منظم در ۲۰ میز بازی می­کند، ممکن است متوجه نشوند که یک دژن به طور منظم فقط چند میز را برای جلسات طولانی بازی می­کند. با این حال، بسیاری از botter ها حریص می­شوند و در آن زیاده روی می­کنند. بازیکنی که روزانه بیش از ۱۲ ساعت بازی می‌کند، احتمالاً یک رباط سازمان یافته است.

  1. نحوه فهمیدن بازی مقابل ربات های پوکر بازیکن به مقدار غیر منطقی جدول پخش می­کند.

فرض کنید مشتری پوکر مورد علاقه خود را باز کرده­اید و به دنبال شریک اسپارینگ خود، آقای Pokeroboto هستید، که معمولاً جلسات طولانی را فقط در چند میز انجام می­دهد. بنابراین از اینکه آقای پوکروبوتو در آن واحد نه ۱ یا ۴ بلکه ۲۵ میز بازی می کند شگفت زده شدید! همانطور که در بالا ذکر شد، بیشتر ربات‌های پوکر در پوکر چندان عالی نیستند. بنابراین، دوباره، برای به حداکثر رساندن ارزش، آنها به حجم بازی نیاز دارند. پخش هر چه بیشتر میز ممکن است راه دیگری برای جمع آوری حجم و تشخیص ربات بودن بازیکن باشد.

بیشتر بخوانید:  آخرین تحولات در فضای شرط بندی ورزشی آنلاین در سال 2022

برخلاف تصور رایج، بوترها فقط ربات­های پوکر را برای اجرا تنظیم نمی­کنند و سپس آنها را فراموش نمایند. ربات ها نیاز به نگهداری مداوم دارند. علاوه بر اشکال یا به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری گاه به گاه، ربات‌ها به یک انسان نیاز دارند تا تاریخچه دست‌هایشان را بررسی کند تا نشت‌ها را جستجو کند. اکثر -اگر نه همه- بدترهایی که تعداد غیر معقول جدول را به طور همزمان اجرا می کنند، این کار را انجام نمی­دهند، بنابراین بسیاری از ربات­ها به راحتی توسط بازیکنان انسانی مورد سوء استفاده قرار می گیرند. اگر یک ربات را برای مدت زمان کافی بازی کنید، متوجه الگوهای سفت و سخت و به راحتی قابل پیش بینی خواهید شد..

سخن پایانی

اگر مشکوک هستید که بازیکنی یک ربات است، بهتر است فوراً با یک مدیر یا تیم امنیتی سایت تماس بگیرید تا تحقیقات را سریع انجام دهید. به این ترتیب، هویت شما و بازیکن متهم محافظت می­شود تا زمانی که تحقیقات به نتیجه برسد. حتی اگر بازیکن مورد نظر یک ربات نباشد، جامعه پوکر در گزارش سوء ظن خود به درستی عمل کرده و سهم خود را برای محافظت از یکپارچگی بازی انجام داده اید.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همین الان بازی رو شروع کن