دریافت بونوس بدون واریز اولیه

دریافت بونوس بدون واریز اولیه

حتما شما هم تا به حال به وفور نام بونوس فارکس را شنیده اید. بروکرهای فارکس همانند بانکها و سایر نهادهای مالی، همواره در پی مشتری جدید هستند و برای این کار دست به هر کاری می زنند. همانطور که بانک ها و موسسات مالی با آفرها و پیشنهادات جذابی مثل قرعه کشی و … سعی می کنند گوی رقابت را از سایر بانکها بربایند، کارگزاران فارکس نیز سعی می کنند با ارائه پیشنهادات جذابی که عموما از آن به نام بونوس فارکس بدون واریز اولیه یاد می کنند، تعداد معامله گران بیشتری را به سمت خود بکشانند و از این طریق برای خود درآمد بیشتری ایجاد کنند.

اما بونوس فارکس چیست و انواع مختلف آن را چگونه می توان دریافت کرد؟ آیا اصلا دریافت بونوس فارکس کار درستی است؟ کدام بروکرها بونوس فارکس ارائه می دهند؟ کدام نوع از بونوسها به درد ما می خورد؟ جواب این سوال ها را در این مقاله برای شما آورده ایم. با ما همراه باشید.از این رو اگر به دنبال  بهترین سایت های شرط بندی هستید که اعتبار بیش تری دارند خواهید رفت که در این میان قطعاً با نام سایت های وان ایکس بت و مل بت و وان ایکس بیت برخورد خواهید کرد .

راستی اگر شما نیز این روزها  به دنبال یک سایت پیش بینی فوتبال  در سطوح فوتبال داخلی و خارجی می گردید که  معتبر باشد،می توانید سایت مارا انتخاب کنید.

دریافت بونوس بدون واریز اولیه:بونوس فارکس چیست؟

بونوس کلمه ای است انگلیسی به نام جایزه (Bonus: جایزه). بروکرها برنامه های تشویقی مختلفی را جهت کسب مشتری جدید ایجاد می کنند که به آن بونوس فارکس گفته می شود. معمولا کارگزاران از سود خود می کاهند و از آن مبلغ، بودجه ای تبلیغاتی ایجاد می کنند.

بیشتر بخوانید:  بهترین بازی کریپتویی

بونوسها از این طریق به شما اهدا می شود. به عبارت دیگر برخلاف تصورات برخی از معامله گران تازه کار، برنامه های تشویقی در بازار فارکس صرفا جهت کلاهبرداری نیست، همانطور که آفرهای تخفیفی فروشگاه های اینترنتی نظیر آمازون، دیجی کالا و … به منظور کلاهبرداری اجرا نمی شوند. بروکرهای بازار فارکس با ارائه این برنامه های تشویقی در حقیقت می خواهند ارزش افزوده ای به معامله گران خود ارائه کنند تا از این طریق سطح رضایت عمومی از خدمات معامله گری شان افزایش یابد.

انواع بونوس فارکس

تا دلتان بخواهد برنامه های تشویقی مختلفی را بروکرها ارائه می کنند. از بین آن ها به معروف ترینشان اشاره خواهیم کرد:

بونوس درصدی

بونوس درصدی منظور جایزه ای است که بروکر به شما هنگام واریز وجه پرداخت می کند. مثلا بروکر هات فارکس را در نظر بگیرید، این بروکر به ازای هر واریزی که شما انجام می دهید، معادل ۳۰ الی ۱۰۰ درصد آن را هدیه می دهد که به سرمایه اولیه شما جهت معامله کردن اضافه می گردد. البته قوانین و شرایط خاص خود را جهت معامله کردن و یا برداشت جایزه دارد که این قوانین نیز در هر کارگزاری متفاوت است.

بونوس بدون واریز اولیه

این یکی از جذاب ترین بونوسهای فارکس است که در ازای ثبت نام و تایید مدارک هویتی، به معامله گر مقداری سرمایه اولیه داده می شود تا با آن به معامله کردن بپردازد. معمولا این سرمایه اولیه غیر قابل برداشت است و فقط سود آن با شرایط خاص قابل برداشت است. به عنوان مثال بروکر فارکس تایم در زمان نگارش این مقاله بونوس ۵۰۰۰ دلاری بدون واریز اولیه ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی آلن وودز

دریافت بونوس بدون واریز اولیه:

بونوس ریبیتی

بونوس ریبیتی در حقیقت بازگرداندن اسپرد یا کمیسیون های معاملات معامله گر است که به صورت تک معامله ای، روزانه یا ماهانه به حساب تریدر واریز می شود. معمولا اغلب بروکرهای معتبر فارکس این برنامه تشویقی را ارائه می کنند.

بونوس های معرفی

در این برنامه تشویقی، تریدر به ازای معرفی هر مشتری جدید، مقداری هدیه مثلا ۲۵ دلار، دریافت خواهد کرد.

 

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همین الان بازی رو شروع کن