تحلیل بازی کره جنوبی و عراق

تحلیل بازی کره جنوبی و عراق ، اولین بازی از مسابقات دور نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با دیدار کره جنوبی و عراق شروع شد. کره جنوبی و عراق که در جدول گروه A قرار دارند، دیدار حساسی را پیش روی خود داشتند و هر یک در تلاش بودند تا سه امتیاز این دیدار نفس گیر را به دست بیاورند؛ به خصوص کره جنوبی که دیدار در زمین آن ها صورت گرفته بود.

ولی در نهایت هیچ کدام از تیم ها نتوانستند توپی را از خط دروازه عبور دهند و در نهایت بازی با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید و هر دو تیم امتیازات را بین یک دیگر تقسیم کردند.

راستی اگر شما نیز این روزها  به دنبال یک سایت پیش بینی فوتبال  در سطوح فوتبال داخلی و خارجی می گردید که  معتبر باشد،

بازی در ورزشگاه سئول انجام شد

از آنجایی که تیم ملی کره جنوبی میزبان این بازی بود، پس شرایط برای آن ها کاملا متفاوت تر بود و شانس بیشتری را برای به دست آوردن سه امتیاز بازی داشتند. ولی از فرصتی که برای آن ها در نظر گرفته شده بود، بر نیامدند و در نهایت به همان یک امتیاز بسنده کردند تا کار به دیدارهای بعدی کشیده شود.

کره جنوبی را می توانیم یکی از جدی ترین رقیب های ایران در جدول شماره A به حساب آوریم؛ به همین دلیل ایران نیز تمامی حواس خود را معطوف به این بازی کرده بود و آنالیز کاملی را بر روی بازی داشت.

علی رغم پافشاری هایی که کره جنوبی در طول بازی برای باز کردن دروازه عراق داشت، ولی نتوانست کاری از پیش ببرد. هر چند تعداد شوت های سمت دروازه از جانب کره جنوبی زیاد بود ولی هیچ کدام نتیجه بخش نبودند و کره جنوبی در خانه خود مقابل عراق به توقف رسید و تنها یک امتیاز از سه امتیاز کلی بازی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید:  تحلیل بازی ایران و سوریه

 

تمامی ستاره های کره جنوبی جوابگو نبودند

کره جنوبی از ستاره های زیادی برخوردار است. سون هیونگ مین ستاره تیم ملی تاتنهام، نیز نتوانست برای کره جنوبی مثمر ثمر واقع شود و قادر به گل زنی نبود. در نهایت عراق نیز توانست با کسب یک امتیاز از خانه میزبان، به سمت خانه خود راهی شود.

پائولو بنتو سرمربی تیم ملی کره جنوبی نارضایتی خود را اعلام کرد

در نشست خبری که پائولو بنتو در آن شرکت کرده بود، نارضایتی خود از عملکرد تیم ملی کره جنوبی را اعلام کرد. این سرمربی اعلام کرد که بازیکنان نتوانستند بازی هجومی را از خودشان ارائه دهند و همین باعث شد که سه امتیاز بازی از دست آن ها خارج شود و با یک تساوی به اولین بازی خود خاتمه دهند. تیم ملی کره جنوبی در مجموع ۱۵ توپ را به سمت دروازه عراق راهی کرد که تمامی آن ها راهی از پیش نبردند.

 

عملکرد کلی بازی کره جنوبی در اولین دور مسابقات

تیم ملی کره جنوبی در خط دفاعی توانسته بود عملکرد خوبی را از خود نشان دهد و کنترل مناسبی را از خود به اشتراک گذاشت. ولی در خط حمله نتوانست آنچنان عملکرد نشان دهد و کارشناسان زیادی از ضعف آن ها اقدام کردند.

ارسال های هوایی تیم ملی کره جنوبی خوب بود ولی هیچ کدام نتوانستند از خط دروازه عراق عبور کنند. همچنین کره جنوبی زمانی که توپ را در اختیار داشت نیز نتوانست حرکات نمایشی تحسین برانگیز را نشان دهد.

به طور کلی موقعیت های جدی توسط تیم ملی کره جنوبی خلق نشد و همین باعث شد که کره جنوبی به جز یک امتیاز از تساوی نتواند چیز دیگری را کسب کند.

بیشتر بخوانید:  جوان ایرانی با درآمد ماهی یک میلیارد و دویست میلیون تومان

عملکرد کلی عراق در مقابل کره جنوبی

هدف اصلی عراق از بازی با کره جنوبی این بوده که اجازه ندهد توپی از دروازه عبور کند. به همین علت بازی دفاعی را در اولویت قرار دادند ولی چند حرکت هجومی نیز از آن ها شاهد بودیم که آن ها نیز نتیجه ای نداشتند و در نهایت با به دست آوردن یک امتیاز از سه امتیاز بازی، به سمت عراق برای آماده شدن برای بازی با تیم ملی ایران شتافتند.

عراق کار سختی در بازی پیش روی خود دارد

عراق در بازی بعد قرار است به مصادف ایران برود که یکی از سخت ترین بازی های خود را تجربه خواهد کرد. پنج روز بعد از این بازی باید میزبان ایران در دومین بازی خود باشد. بازی در قطر انجام خواهد شد. عراق اگر می خواهد برای صعود کار آسانی را در پیش داشته باشد، نیاز است تا سه امتیاز بازی را از ایران بگیرد.

ولی ایران یکی از سخت ترین حریف ها همواره برای ایران بوده و قطعا کار سختی را در پی خواهد داشت. همچنین کره جنوبی نیز نسبت به اولین بازی کار آسان تری را خواهد داشت و باید به مصاف لبنان برود. البته هیچ چیزی را نمی توان پیش بینی کرد؛ چرا که بازی در زمین لبنان انجام خواهد شد.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همین الان بازی رو شروع کن