بازی پوکر و دنیل کلمن

دنیل کلمن، در واقع یکی از بهترین پوکر بازان عصر خود است. پوکر باز حرفه ای که در ابتدا فقط پوکر را به قصد بازی دنبال می کرده اما پس از مدتی در آن حرفه ای شده و اکنون یکی از بهترین بازیکنانی است که در این بازی یاد می شود.

لازم به ذکر است این جوان در ۲۴ سالگی توانسته ۲۱ میلیون دلار از این بازی کسب درآمد کند در حقیقت این بازیکن رفته رفته پیشرفت کرده و اکنون یکی از سرشناس ترین های این بازی به حساب می‌رود.

در سال ۲۰۱۴ بود که با پشت سر گذاشتن رقیبان توانست جایزه ۱۵ میلیون دلاری را از آن خود کند و از این طریق نامش سرنشین جدول مسابقات شد، در این مقاله ما سعی داریم درباره زندگی دنیل کلمن بحث کرده و شما را با جزئیات زندگی و همچنین نحوه پشت سر گذاشتن رقیبان آشنا کنیم.

کلمن با نام اصلی آلن کلمن در ۱۱ جولای ۱۹۹۰ در ایالتی در آمریکا به دنیا آمد و اکنون در شهر ریو برزیل ساکن است ابتدا به صورت سرگرمی این بازی را دنبال می‌کرد اما پس از مدتی به آن علاقمند شد و به صورت حرفه ای وارد بازی شد احتمالاً خالی از لطف نباشد که بدانید «کلمن »ابتدا چند باری باخت را تجربه کرد و نتوانست نتیجه مورد نظر را به دست بیاورد اما دست از تلاش و ممارست برنداشت و هرگز ناامید نشد تا اینکه امروز  به  نقطه ای رسیده که کمتر کسی  رسیده است ، به عنوان بهترین پوکر باز شناخته می شود.در ادامه با بهترین سایت شرط بندی همراه باشید.راستی اگر شما نیز این روزها  به دنبال یک سایت پیش بینی فوتبال  در سطوح فوتبال داخلی و خارجی می گردید که  معتبر باشد،می توانید سایت مارا انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:  آموزش پیش بینی فوتبال به روش سیستمی

بازی پوکر و دنیل کلمنبازی پوکر و دنیل کلمن

پس از آن که دنیل کلمن به مهارت لازم رسید و در این رشته پیشرفت زیادی کرد اقدام به بازی های بیشتر نمود.

این پوکر باز حرفه ای هشت بار در بازی wsop شرکت کرد و در همه مسابقات نیز پیروز میدان بود. شکوفایی دنیل کلمن در سال ۲۰۱۴ بود وقتی که حریف قدرتمند خود را شکست داد و جایزه بازی را از آن خود کرد توجه بسیاری از افراد را در سرتاسر جهان به خود جلب کرده و از آن پس زندگی و سبک بازی ان مهم واقع شد.

دنیل پسری بیش فعال بود که در کودکی این بیش فعال بودن باعث رنج زیادی در زندگی وی شده بود به طوری که دنیل روزی ۸ ساعت راه می رفت و پدر و مادرش بارها او را به دکتر بردن و داروهایی نیز مصرف می‌کرد این مشکل که شاید ظاهراً ساده به نظر بیاید اما دنیل را بسیار خسته کرده بود به طوری که تمرکز را از وی گرفته بود.

داروها نیز فقط برای چند سال تاثیر گذاشتند و زمانی که دنیل پا به سن جوانی گذاشت باز بیش فعالی دست از سر وی بر نداشت . از این پس دکتر تجویز کرد که باید دنیل خودش بر روی کارهایش تسلط داشته باشد و بر خود غلبه کند.

بازی پوکر و دنیل کلمننقش پدر و مادر دنیل در کودکی و نوجوانی او

پدر و مادر دنیل که بسیار نگران وی بودند او را به کلاس های مختلف بسکتبال، ریاضی، زبان فرانسه و غیره فرستاده بودند اما متاسفانه به همان دلیل عدم تمرکز زیاد نتوانست در این زمینه موفق عمل کند البته لازم به ذکر است که پدر و مادر دنیل هرگز او را سرزنش نمی کردند زیرا می‌دانستند که این مشکل اصلاً تقصیر خودش نیست ، به جای آن سعی داشتند به وی کمک کنند تا بر خودش مسلط شوند.

بیشتر بخوانید:  رایج ترین اشتباهات پوکر در سال 2022

پدر و مادر دنیل با او صحبت کردند که باید درس بخواند تا بتواند آینده‌اش را بسازد، این حرف های پدر و مادر دنیل فقط برای این بود که دنیل بتواند روی پای خودش بایستد و زندگی اش را در دست گیرد.

دنیل درس خود را ادامه داد به دانشگاه رفت اما به دلیل پیش فعالی نتوانست خیلی موفق عمل کند.

درس او خیلی خوب بود اما به دلیل عدم تمرکز نمی توانست دانشگاه را ادامه دهد بارها سعی کرد اما باز هم نتوانست به چیزی که می خواهد برسد بنابراین دنیل دانشگاه را رها کرد و به سر کار رفت تا خرج خود را در آورد اما باز هم با مشکل عدم تمرکز رو به رو شد.

یک شب که با دوستانش به بیرون رفته بود به او پیشنهاد شد که به مکانی همان اطراف بروند و نوشیدنی سفارش بدهند و اینجا بود که برای اولین بار با ورق بازی و پوکر آشنا شد. اگر شما میخواهید مانند او بازیکن قوی باشید بعد از مهارت اموزی باید یک سایت معتبر پیدا کنید مانند وان ایکس بت که معتبرترین سایت جهانی است

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همین الان بازی رو شروع کن