بازی های آنلاین پولی با کسب درآمد

بازی های آنلاین پولی با کسب درآمد

بازی پوکمون گو در ایران

بازی پوکمون گو

روش های انجام بازی برای کاربران ایرانی: برای اینکه بتوانید وارد این بازی شوید باید Ip گوشی خود را به یکی از کشور های ایالات متحده و یا استرالیا تغییر دهید تا امکان دانلود ونصب بازی را برای خود فراهم کنید.

پس از دانلود بازی باید یک حساب کاربری ایجاد نمایید و یا از حساب گوگل خود استفاده کنید.

در صورتی که با پیغام «سرورهای ما مشکل دارند لطفا بعدا برگردید» مواجه شدید نگران نباشید احتمال زیاد مشکل از سایت و شلوغی سرور می باسد نه اتصال اینترنت شما.

اما اگر در صفحه لودین بازی توقف کردید قطعا مشکل از اینترنت شماست. تغییر ip از مهمترین گام ها برای شروع می باشد.

توصیه می کنیم که همچنین بازی را بیرون از محیط بسته شروع کنید چون حتما علاقه پیدا می کنید که آن را ادامه دهید و این نیاز به قدم زدن بیشتری دارد.

این بازی را به غیر از گوگل پلی به صورت فایل های APK در جاهای مختلفی می توان یافت اما چقدر قابل اعتماد هستند مشخص نیست.

بعد از این، می توانید کم کم با پوکمانتان خو پیدا کنید و حتی وارد بازی های گروهی هم بشوید.البته که اگر این بازی را کنترل شده پیش نبرید دچار مشکلات مختلفی خواهید شد.

بازی های آنلاین پولی با کسب درآمد

بازی زولا

این بازی جزء محدود بازی های جهانی است که از کاربران ایرانی پشتیبانی می کند. که جایزه هیجان انگیز ۱۰۰ هزار دلاری را به کاربران هدیه میدهد. این بازی در بین بازی های آنلاین درآمدزا ایرانی جایگاه ویژه ای دارد.

بیشتر بخوانید:  فینال جام حذفی انگلیس

اخیرا فرصتی را فراهم کرده تا بازیکن های ایرانی بتوانند آنلاین در مسابقات جام جهانی زولا در استانبول شرکت کرده و برنده نیم میلیارد تومان جایزه شوند.

زولا یک بازی تقریبا همانند کانتراستریک اما به علت آنلاین بودن هیجان انگیزتر شده و تنوع بیشتری در روند بازی وجود دارد البته که این بازی امروزه به محبوبیت خوبی دسترسی پیدا کرده و در فضای مجازی جایگاه خود را پیدا کرده است.

بازی های آنلاین پولی با کسب درآمدبازی Rummy

یکی از بازی های اینترنتی و آنلاین درآمدزا (پردرآمد) محسوب می شود که اگر شما نیز در پی بازی های پر رمز و راز هستید قطعا علاقه پیدا خواهید کرد.

شما می توانید این برنامه را از گوگل پلی و یا فروشگاه های نرم افزاری اپل دانلود کنید.

از ویژگی های خوب این بازی، امنیت و پرداخت آسان و پشتیبانی ۲۴ ساعته است.

کسب درآمد از طریق فروش راهنمای بازی

این مورد از بهترین راه های کسب درآمد می باشد در بازی هایی که حرفه ای هستید حتما این راه را امتحان کنید و به اصطلاح ترفند و اطلاعات خود را بفروشید

برای این کار بهتر است فروشگاهی در وب سایت خود راه اندازی کنید و راهنمای بازی ها را به صورت ویدیویی و همچنین به صورت فایل های پی دی اف به فروش برسانید. فروش محصولات دانلودی آموزشی در حوزه های مختلف بسیار پر سود است.

بازی های آنلاین پولی با کسب درآمدبازی آنلاین لیگ اسطورها

بازی آنلاینی که با ۸۰ میلیون کاربر ماهانه بیش از ۱٫۵ میلیارد دلار درآمد دارد. بازی آنلاین لیگ اسطورها تازگی به شهرت جهانی رسیده و در عین اینکه کاملا مجانی است در یک سال اخیر یک و نیم میلیارد دلار درآمد کسب کرده‌است.از این رو اگر به دنبال  بهترین سایت های شرط بندی هستید که اعتبار بیش تری دارند خواهید رفت که در این میان قطعاً با نام سایت های وان ایکس بت و مل بت و وان ایکس بیت برخورد خواهید کرد .

بیشتر بخوانید:  قوانین تعداد گل‌ها در شرط‌بندی فوتبال
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همین الان بازی رو شروع کن