ارزش امتیازات پوکر چگونه است؟

ارزش  امتیازات پوکر چگونه است؟

قطعا می دانید که پوکر یکی از پولساز ترین شرط بندی ها است که امروز قرار است درباره امتیاز های این بازی با یک دیگر صحبت کنیم چنان چه مایل هستید بدانید که ارزش امتیازات پوکر چگونه است؟ ادامه ی این مقاله را از دست ندهید. لازم به ذکر است که این بازی یکی از محبوب ترین بازی ها در میان مردم جهان است؛ یکی از علت های محبوبیت این بازی امتیاز دهی آن است.  باید خدمتتان عرض کنیم که امتیاز دهی در بازی پوکر به وسیله ی امتیاز کارت ها مشخص می شود و هر کارت نیز امتیاز مخصوص خود را دارد. حواستان باشد که این کارت ها به ده دسته تقسیم می شوند و این دسته بندی و امتیازات آن برنده و یا بازنده ی بازی را مشخص می کند.  با ما در وان ایکس بت همراه باشید تا درباره ترتیب این امتیاز ها با یک دیگر صحبت کنیم.راستی اگر شما نیز این روزها  به دنبال یک سایت پیش بینی فوتبال در سطوح فوتبال داخلی و خارجی می گردید که  معتبر باشد،می توانید سایت مارا انتخاب کنید.

ارزش  امتیازات پوکر چگونه است؟

بیش ترین امتیاز متعلق به کدام کارت است

قطعا هر جایی یک سری قوانین دارد که بازی پوکر نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای قوانین خاص است و کارت های آن ترتیب خاصی دارند. برای مثال کارت رویال فلاش بالا ترین امتیاز را در بازی پوکر دارد. امتیاز بعدی به کارت های که هم رنگ و هم خال باشند تعلق می گیرد و این کارت ها در جایگاه دوم قرار می گیرند. فقط باید به این نکته نیز اشاره کنیم که تعداد این کارت های پشت سر هم باید پنج تا باشد.  بعد از این کارت ها امتیاز آور ترین کارت ها مربوط به کاره است؛ کاره به معنی چهار کارت یک شکل پشت سر هم است. مثلا شما ۴ شاه و یا ۴ سرباز داشته باشید هر چه این کارت ها امتیاز بیش تری داشته باشند به نفع شما است و شما را جلو می اندازد. کارت های فول هاوس در رتبه ی چهارم امتیاز آور ترین کارت ها قرار می گیرند و باید ۳ عدد از ۵ کارتی که در دست دارید در یک رتبه و یک عدد باشند و دو تای باقی مانده نیز هم رتبه باشند. رتبه ی پنج به ۵ کارتی که یک خال داشته باشند تعلق می گیرد و ششمین امتیاز نیز متعلق به کارت هایی است که اعداد شبیه به هم دارد اما خال های متفاوتی دارند. رتبه ی هفتم نیز برای کارت هایی است که سه کارت هم رتبه باشند مثلا سه کارت در دست شما آس باشند.ارزش امتیازات پوکر چگونه است؟

بیشتر بخوانید:  بررسی تیپ شخصیتی infp در قمار

آیا امتیاز کارت ها در بازی پوکر با یک دیگر متفاوت است؟

یکی از متداول ترین سوالات کاربران ما این است که آیا امتیاز کارت ها در این بازی با یک دیگر متفاوت است  یا خیر. اگر بخش قبل را با دقت مطالعه کرده باشید متوجه شده اید که این کارت ها با یک دیگر متفاوت هستند  و تنها شانس شما می تواند به شما کمک کند که چه کارت هایی در دست شما باشند تا شما از آن استفاده کنید البته مهارت و این که بدانید از چه کارتی استفاده کنید نیز بسیار مهم است و برنده شدن شما کمک شایانی می کند.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همین الان بازی رو شروع کن