تحلیل بازی چین و ویتنام

تحلیل بازی چین و ویتنام مطلبی است که در این مقاله به آن می پردازیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌،بازی فوتبال بازی ثانیه ها است؛ چیزی که توانستید در دیدار چین و ویتنام مشاهده کنید. در ۱۵ شهریور سومین بازی از دور نهایی جام جهانی قطر توسط چین و ویتنام آغاز شد. یک بازی پر گل ولی بسیار پرهیجان که کمتر کسی می توانست این نتیجه را در روند بازی پیش بینی کند. بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع چین به پایان رسید تا چین بتواند با کسب ۳ امتیاز با ارزش با تیم ملی ژاپن هم امتیاز شود.

نیمه اول بازی

چین در این بازی میزبان بود و همین به عنوان یک امتیاز برای رسیدن به سه امتیاز تلقی می شود. بازی در نیمه اول پایاپای دنبال شد و هر کدام موقعیت های نه چندان خطرناکی را بر روی دروازه ها ایجاد کردند.

هیچ کدام از این تلاش ها نتیجه ای نداشت و بازیکنان هر دو تیم بدون به ثمر رساندن گل، زمین بازی را به سمت رختکن ترک کردند تا با کمک سرمربیان خود با استراتژی جدیدتری نیمه دوم بازی را شروع کنند.

تحلیل بازی چین و ویتنام

تحلیل بازی چین و ویتنام

شروعی طوفانی در نیمه دوم بازی

چین از همان دقایق ابتدایی باز، شروع طوفانی را داشت و شاید خیلی دور از ذهن نبود که به زودی به گل نیز دست پیدا کند. دقیقه ۵۷ اولین فرصت برای چین به وجود آمد تا بازیکنان بتوانند در یک موقعیت نفسگیر دروازه ویتنام را باز کنند. ژانگ تبدیل به ناجی تیم ملی چین شد و تیم را به کسب ۳ امتیاز بازی امیدوار کرد.

بیشتر بخوانید:  با بهترین پوکر باز های دنیا آشنا شوید

بعد از این گل تیم ملی ویتنام تلاش های بسیار زیادی را از خود به نمایش گذاشت تا از این طریق بازی را به تساوی بکشاند تا حداقل یک امتیاز بازی را کسب کند ولی این چین بود که بار دیگر در دقیقه ۷۵ دروازه ویتنامی ها را باز کرد. ویتنامی ها ناامیدتر از قبل به بازی ادامه دادند. دومین گل بازی توسط وو لی برای چین به ثمر نشست.

 

ویتنام غیر قابل پیش بینی بود

بازی در حالی دو بر صفر دنبال می شد که کمتر کسی تصور برگشت را از تیم ملی ویتنام داشت. پانزده دقیقه پایانی زمانی بود تا ویتنام، تیم ملی چین را در بند اسارت خود گرفتار کند و به خوش خیالی آن ها پایان دهد.

در دقیقه هشتاد بازی، تی هو با به ثمر رساندن یک گل ارزشمند برای ویتنام، سعی کرد تا اختلاف را به حداقل برساند و از این طریق برد آبرومندانه تری را برای خود رقم بزنند ولی دوباره ویتنامی ها قدرتمند ظاهر شدند تا اینکه بعد از کمتر ده دقیقه گل تساوی توسط نگوین به ثمر رسید و باشگاه در بهت فرو رفت.

چینی ها که خود را در مرز کسب سه امتیاز می دیدند با دو گل خورده، احساس ترس کردند ولی ثانیه های پایانی شانس و البته تکنیک با آن ها یار بود وولی بار دیگر درخشش خود را در این بازی اثبات کرد.

 

بازی ثانیه ها در چین به وقوع پیوست

بازی تا ثانیه های پایانی با نتیجه دو بر دو دنبال میشد و هر لحظه بازیکنان منتظر سوت پایانی بازی بودند تا هر کدام با کسب یک امتیاز زمین بازی را به سمت رختکن ترک کنند ولی همانطور که می دانید فوتبال بازی ثانیه ها است و کمتر کسی این نتیجه و این گل چین را پیش بینی می کرد.

بیشتر بخوانید:  پیشنهاد جمعه خوش شانسی وان ایکس بت

دقیقه ۹۵ بازی وولی بار دیگر هنرنمایی کرد و تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان بازی شد. در این شب استثنایی وولی توانست با دبل خود سه امتیاز را از آن تیم ملی خود کند و در امتیاز با سامورایی ها به تساوی دست پیدا کنند.

تحلیل بازی چین و ویتنام

تحلیل بازی چین و ویتنام

در جدول گروه B چه می گذرد؟

نکته جالبی که در جدول گروه بی وجود داشت، این بوده که:

  • دو تیم ژاپن و چین در امتیازها با یک دیگر برابر شدند.
  • ژاپن نیز عربستان را شکست داده بود و اتفاقات جالبی در جدول در حال رخ دادن بود.
  • در جدول گروه B عربستان با داشتن ۹ امتیاز همچنان صدرنشین بود
  • رتبه دوم به استرالیای ۷ امتیازی تعلق دارد.
  • عمان نیز که برانکو را در اختیار دارد با امتیاز ۴ در رتبه بعدی قرار گرفته است.
  • ژاپن و چین نیز هر کدام دارای سه امتیاز بوده
  • قعرنشین جدول نیز ویتنام بوده که تا به الان امتیازی را کسب نکرده است.
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همین الان بازی رو شروع کن