تحلیل بازی ایران و سوریه

تحلیل بازی ایران و سوریه ایران در بازی خود قرار بود به مصاف سوریه برود و طبق آنالیزها و انتظارات و شرایط، کار آسانی را پیش روی خود داشت. هر چند توانست با سه گل سوریه را شکست دهد. ولی موجی از انتقادات به سمت تیم ملی ایران روانه شد. چرا که چندین موقعیت آسان برای ایران به وجود آمد که تمامی آن ها توسط بازیکنان سوخت شد.

هر چند این بازی خیلی بدون حاشیه انجام شد و تنها با یک اخطار همراه بود ولی تیم ملی ایران نتوانست آنطور که باید رضایت تماشاگران، هواداران و کارشناسان را به دست آورد.

شرح گل های بازی

ایران در همان دقیقه ابتدایی بازی توسط محمدحسین کنعانی زادگان به گل دست پیدا کرد. علی قلی زاده در دقیقه یک بازی با پای چپ خود یک ارسال زیبا از کرنر داشت. کنعانی زادگان از این موقعیت نهایت استفاده را کرد و با یک ضربه سر دروازه سوریه را باز کرد. اولین گل بازی را به نام کنعانی زادگان  ثبت شد.

نیمه اول بازی هنوز برای ایران فرصت بود تا با به ثمر رساندن یک گل دیگر فاصله را افزایش دهند و با خیال راحت تری نیمه اول را پایان دهند. علیرضا بیرانوند با یک شوت محکم مهدی طارمی را صاحب توپ کرد. طارمی در حال تلاش برای به ثمر رساندن گل دوم بود. ولی ضربه زمینی این بازیکن در یک موقعیت تک تک به تک توسط ابراهیم عالمه برگشت داده شد.

این یک موقعیت عالی برای تیم ملی ایران بود که کاملا سوخت شد. ولی در حرکت ریباند سردار آزمون با هوشیاری تمامی با یک بغل پا، دروازه تیم ملی سوریه را برای دومین بار در نیمه اول بازی باز کرد. این گل در دقیقه ۳۸ به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید:  تحلیل بازی استرالیا و عمان

نیمه دوم بازی ایران و سوریه

دقایق پایانی بازی با احتیاط بیشتری انجام می شد تا دروازه ایران همچنان بسته بماند. دقیقه ۸۱ کریم انصاری فرد توانست برای سومین بار ایران را به گل برساند. این بار نیز علی قلی زاده یک نفوذ بسیار سریع و تند و تیز را داشت.

دقیقا از پشت محوطه جریمه سوریه، برای کریم انصاری فرد یک موقعیت عالی ساخت که بعد از ضربه ابراهیم عالمه یک دفع ناقص داشت و در نهایت سومین گل نیز در تابلو به نام این بازیکن به ثبت رسید.

تا انتهای بازی که چیزی نمانده بود، موقعیت جدی ایجاد نشد و هیچ توپی از دروازه ها عبور نکرد تا در نهایت ایران با همان نتیجه سه بر صفر به بازی خود خاتمه دهد و سه امتیاز بسیار ارزشمند را با سه گل طلایی به دست آورد.

بهترین بازیکن زمین قلی زاده بود

بدون شک بهترین بازیکن زمین را می توانیم قلی زاده نام ببریم. هر چند این بازیکن در مقایسه با سایر بازیکنان تیم ملی ایران دیرتر به ترکیب اضافه شده بود و در اردوها با تاخیر شرکت داشت، با این وجود توانست خود را به آمادگی سایر بازیکنان برساند.

پاس های گل اول و سوم بازی توسط این بازیکن داده شد و همین موضوع یک فرصت استثنایی بود تا به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شود.

قلی زاده با خلق موقعیت های بسیار خطرناک توانست یکی از تاثیرگذارترین و طلایی ترین مهره های بازیکن ایران شود و در کسب سه امتیاز حضوری پررنگ داشته باشد. همچنین قلی زاده با یک مهار عالی در نیمه اول بازی به سوریه اجازه نداد تا دروازه ایران را باز کند و کار را به تساوی یک بر یک بکشاند.

بیشتر بخوانید:  با قوانین جالب سایت وان ایکس بت شگفت زده شوید

شاید اگر این مهار نبود ورق برگشته بود و حالا این سوریه بود که یک امتیاز یا سه امتیاز بازی را به دست آورده بود. همچنین قلی زاده دو موقعیت عالی را نصیب مهدی طارمی کرد ولی طارمی نتوانست قدر این فرصت ها را بداند و در نهایت یکی از آن ها را از دست داد و گزینه بعدی نیز با ریباند توسط سردار آزمون به گل رسید.

این بازی بسیار حساس بود

شاید این تصور را داشته باشید که ایران کار آسانی را در مقابل سوریه داشت ولی اتفاقی که باید به آن توجه داشته باشید این بوده که ایران باید از تمامی تلاش خود استفاده می کرد تا بتواند در این دیدار برنده مسابقه شود. به این خاطر که تیم ایران برای بازی های بعدی خود به روحیه بسیار بالایی نیاز داشتند.

چرا که بازی های بعدی بسیار حساس و البته سخت هستند و به همین علت باید انگیزه آن ها افزایش پیدا کند که این برد و به دست آوردن سه امتیاز شیرین توانست این انگیزه را به آن ها ببخشد.

راستی اگر شما نیز این روزها  به دنبال یک سایت پیش بینی فوتبال  در سطوح فوتبال داخلی و خارجی می گردید که  معتبر باشد،

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همین الان بازی رو شروع کن